Szukaj na tym blogu

piątek, 7 września 2018

Philips 4-38U

Philips 4-38U

Jakiś czas temu kupiłem  to radio "na części". Jest to nie często spotykana wersja "U" w równie rzadko spotykanej obudowie z ozdobnym kółkiem. Skrzynka była podziurawiona przez robaki, skorodowane części metalowe, rozgrzebany zasilacz, urwana linka przełącznika zakresu, linki napędu skali, brak lamp, gałek. Jednak na przestrzeni czasu, przy okazji coś zawsze zrobiłem. A to odrobaczyłem skrzynkę, coś podkleiłem, coś odrdzewiłem, pomalowałem, wyczyściłem i pomału narodziła się realna szansa na odbudowę radia. Przede wszystkim muszę odbudować zasilacz (brak dławika...).   Na razie nie udało mi się znaleźć schematu dla tej wersji, ale może coś ściągnę z podobnych konstrukcji.
Skrzynka już nie straszy swym wyglądem i można powiedzieć, że jest skończona.
Cieszę się , że elementy tego radia zebrałem wreszcie do kupy z różnych pudełek, półek i innych zakamarków. Pomału będę kontynuował odbudowę.

Obudowa po renowacji

Obudowa po renowacji

Środek radia z szansą na odbudowę

Rozgrzebany zasilacz

W radiu była taka obsada lamp: AZ1, CK1, CF1, CBC1, CBL1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz