Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 kwietnia 2017

Renowacyjny bałagan


Renowacyjny bałagan

No i po świętach. Wiosna na całego. Mogę wreszcie coś porobić na zewnątrz domu. W moim "warsztacie" z grabiami znalazła się mała piła stołowa, która pomoże mi przy budowie skrzynki do Elektrita Victoria. Tak, Viktoria to moje następne zadanie rekonstrukcyjno-renowacyjne. Stałem się posiadaczem kompletnego wnętrza odbiornika. Radio jest dosyć rzadkie i przez to cenne. Opłaca się przywrócić mu pierwotny wygląd. Nie wiem, czy zadanie nie jest zbyt ambitne jak dla mnie, ale będę próbował. Skrzynka jest dosyć skomplikowana. 
Tak w ogóle to kolejne radio, które jest rozgrzebane, a finał renowacji daleki. Zima przystopowała moje postępy. Napraw dokonuję w garażu, a tam była zbyt niska temperatura do pracy. Ponadto przybyło kilka odbiorników w dość ładnych stanach, ale też niesprawnych. Priorytetem nadal jest skończenie Philipsa 4-38a.
Na warsztacie mam następujące odbiorniki:
- Elektrit Victoria (dorobić kompletną skrzynkę, uruchomić elektronikę)
- Elektrit Allegro (wstawić nową skalę, uruchomić elektronikę)
- Elektrit Presto (uruchomienie)
- Philips 44a (uruchomienie)
- Philips 6-39a (uruchomienie)
- Philips 4-38a ( opisywany wcześniej, szuka oryginalnej skali i czeka na uruchomienie)
- Pionier sztuk 4 (do uruchomienia)
Do wszystkich czegoś tam brakuje. A to gałeczki, a to lampy, a to ścianki, skali, znaczka, itp. Szukam braków gdzie się da, albo dorabiam co się da.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz