Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 listopada 2018

old radio Philips

C.D 19.11.2018 r.

Szybko znalazłem przyczynę niesprawności. Był nim uszkodzony rezystor R12 -640 kohm


Tym rezystorom często odkleja się napylona warstwa oporowa. 


Dorobiłem drugą tarczę skali. Zdecydowanie lepszą niż pierwsza. Tutaj użyłem białej podstawki pod doniczki. Ten plastik jest sztywniejszy. 



Tak jak pisałem, brakuje mi do kompletu lamp i tylnej ścianki. 


Jeśli chodzi o gałki to nie mam pewności, jakie powinny być na pewno. Wydaje mi się, że powinny być wszystkie duże. Widziałem na różnych zdjęciach  chyba  wszystkie możliwe kombinacje. Duże z małymi, same duże, same małe, małe na dole, a duże po bokach i odwrotnie.  W tym Philipsie założyłem takie, jakie mi zostały, czyli w dodatkowej kombinacji brązowe z czarnymi. Tak naprawdę kolor gałek powinien być zgodny z kolorem ramki skali.



Naklejka do wnętrza.

W moim przypadku, oba radia działają na obsadzie lamp:
REN 904  (zamiast E499)
RGN 1054 (zamiast 1801) 
C443
E438


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz