Szukaj na tym blogu

środa, 29 kwietnia 2020

Skarb na OLX




Ciekawostka, której byłem krótkotrwałym świadkiem. Może ktoś z was był świadkiem? A może ktoś z was jest już właścicielem tego skarbu?
Pięć pudeł NOS-ów, przeważnie Valvo.  Wśród nich po kilka (kilkanaście?) sztuk AM1, EM1, KC1, AL1, AL4 i dziesiątki innych, jakich tylko sobie zamarzycie...
Produkcja tylko przedwojenna.
Nie wiem ile ich było dokładnie, ale licząc tylko te widoczne na górze, naliczyłem około 150 szt.  A w niektórych pudłach było więcej warstw...
Zadzwoniłem..... Nieaktualne.....Sprzedane...
Wystawione za 450 zł do negocjacji....
Pewnie niedługo polepszy się asortyment lamp na Allegro...
Ciągle nie mogę się uspokoić ....









Nie mam zdjęcia piątego pudła.  Też było na co popatrzeć. Przepraszam za jakość zdjęć. Większość zrobiłem telefonem z ekranu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz