Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 lutego 2017

09.02.2017


Moim drugim radiem w kolekcji był Pionier Mazur.


Pionier Mazur stan przed renowacją.

  Został odnowiony i uruchomiony. To było pierwsze radio w którym odnawiałem drewnianą obudowę.


Wnętrze Mazura





Prace naprawcze



Wygląd finalny.

Radio zostało naprawione i odnowiona została powłoka obudowy. Odbiornik kupiłem w Warszawie na giełdzie staroci na Kole za 100zł.  Muszę dodać, że miałem duże wyrzuty sumienia za taką rozrzutność.
To były moje początki poszukiwań. Na giełdzie starałem się bywać co tydzień. Trafić coś ciekawego było i jest bardzo trudno. Na dziesięć wyjazdów trafiało się jedno radio.  Generalnie najlepiej by było być tam od świtu do zamknięcia. Towar pojawia się o różnych porach, a trzeba pilnować by nie sprzątnął nam go ktoś sprzed nosa. Tamtejsi handlarze to znawcy, którzy wyszukują różne okazje, by je później sprzedać po swojej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz