Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 marca 2019

Elektrit Allegro Z część 6 ostatnia



Radio w pełni sprawne. Stroi na wszystkich zakresach i bardzo dobrze odbiera program I PR.
 Kilka detali radia, opisywanych w postach, jest nieoryginalnych. Jak się je uda zdobyć to wymienię, jeśli nie to trudno.
Odbudowa trwała dwa i pół roku. Skrzynkę i czyszczenie chassis zrobiłem w 20 dni września 2016 r. Następnie radio dwa lata stało nieruszane. Uruchomienie zrobiłem  w ciągu dwóch tygodni lutego. Zakończenie tematu przeciągnęło się przez tylną ściankę i szprosy. Efektywny czas przeznaczony na prace szacuję na około 40-50 godzin.






Nie mam dobrej metody na zrobienie opisów, więc ścianka na razie zostanie czysta.



Pod gałki włożyłem krążki z filcu.




Elektrit Allegro Z - temat zamknięty.



Jeśli uważacie, że tego bloga da się czytać, prosiłbym o wsparcie mojego zapału głosując na  pozycję w rankingu. Da mi to rozeznanie czy jest sens robić to dalej.

👇👇👇
👆👆👆



2 komentarze: