Szukaj na tym blogu

środa, 6 marca 2019

Elektrit Victoria, Echo, Kosmos i inne plany

Dwa lata temu w jednym z postów zrobiłem takie zestawienie (cytuję):

"Na warsztacie mam następujące odbiorniki:
- Elektrit Victoria (dorobić kompletną skrzynkę, uruchomić elektronikę)
- Elektrit Allegro (wstawić nową skalę, uruchomić elektronikę)
- Elektrit Presto (uruchomienie)
- Philips 44a (uruchomienie)
- Philips 6-39a (uruchomienie)
- Philips 4-38a ( opisywany wcześniej, szuka oryginalnej skali i czeka na uruchomienie)
- Pionier sztuk 4 (do uruchomienia)"

Dzisiaj muszę przyznać, że zadania z tej listy prawie wykonane w całości. Nie uruchomiłem  Victorii i jednego Pioniera. Victorię (wersja U) zostawiam sobie "na deser". 



W dalszych planach mam do uruchomienia niżej prezentowane odbiorniki. Została sama "czysta przyjemność", bez robienia obudów, fornirów i tylnych ścianek. Ich wnętrza są w zasadzie kompletne i rokujące na łatwe uruchomienie. Największym problemem jest jednak brak lamp do niektórych z nich.



PZT Echo



Telefunken 33WL

(uruchomiony) 





Telefunken 270



Philips 525A13

(uruchomiony)





Elektrit Kordial



Philips 33A ( Tu najgorzej z lampami, nie ma ani jednej)

(uruchomiony)



Kosmos K81A



Lumophon W30

Oczywiście to tylko moje plany, zakładające co chciałbym uruchomić. Będę zadowolony jak uda mi się z tych dziewięciu pozycji uruchomić pięć. W międzyczasie mogą pojawić się inne tematy. Staram się prezentować (moim zdaniem) rzadkie i ciekawe odbiorniki. Chociaż może się trafić jakiś egzemplarz popularny. Nie mniej ten rok zapowiada się interesująco. Aby tylko wystarczyło mi zapału. Zapraszam do odwiedzin.



3 komentarze:

  1. Witam,
    Poszukuję schematu lub zdjęć chassis do Victoria U. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Schematu nie mam. Mogę podesłać kilka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mógłby Pan przesłać kilka zdjęć spodu chassis PZT 231?

    OdpowiedzUsuń